Отдавна предизвестеният край на атмносферният 6.3-литров мотор на АМГ е факт от известно време насам. Освен СЛС АМГ, Ц63 серия 507 бе моделът, който го ползва до последният възможен момент. От сега нататък Ц63 ще ползва турбо нагнетяване.
Двигателят за новото Ц63 АМГ е с обем от 4 литра, разполага с два турбокомпресора и мощност от 476/510к.с. и 650/700Нм. Агрегатът е подобен на този, ползван в АМГ ГТ. Нищо чудно да са и еднакви.
Скоростната кутия е 7-степенна, автоматична с възможност за смяна на предавките от волана.
Ускорението на Ц63 АМГ до 100км/ч се осъществява за 40 секунди. В зависимост от оборудването и каросерията колата тежи между 1640- и 1800кг.
Подобно на АМГ ГТ оборудването е два варианта - стандартен и С. С вариантите разполагат с по-голяма мощност и електронен блокаж на диференциала, докато стандартните са с механичен блокаж. АМГ С ще ви донесе и активно окачване за двигателя и трансмисията.
Окачването на колелата е мултилинк и на двете оси, като предното е с 4 връзки.
Доставките на Мерцедес-АМГ Ц63 ще започнат от месец Март.
Повече за Мерцедес Ц класа: тук.