You can specify the following variables: width // int (size in pixels) height // int (size in pixels) theme // string: ("light" or "dark" or "white") pub-name // string (max length: 16 chars) pub-id // string (use your pub id; example: ca-pub-1234567890) ALX's auto news: Mercedes-AMG GT

10 септември 2014

Mercedes-AMG GT





Дългоочакваният малък брат на спортният SLS се появи. След дълго очакване подробностите за автомобила бяха обявени. Мерцедес-АМГ ГТ ще направи своя световен дебют на предстоящия Парижки автосалон.



АМГ ГТ е вторият модел след СЛС, който е изцяло разработен от спортното подразделение на Мерцедес-Бенц - АМГ. Новият модел е с размери от 4546/1939/1289 д/ш/в, което го прави с 90мм по-къс. Колесната база е 2630мм - 50мм по-малка от тази на СЛС.

Основната разлика между двата модела е в двигателя. Атмносферният 6,3-литров осмак вече е в историята и АМГ ГТ носи неговият наследник, наречен М178. Ноият агрегат също е осемцилиндров, но с обем от 4 литра и турбонагнетяване. Двата турбокомпресора са разположени в пространството между двете редици цилиндри, за осигуряване на минимално време за развъртане на турбините. Друга особеност на новият двигател е, че е със сух картер. Както всички двигатели, носещи обозначението АМГ и този ще се сглобява изцяло от един механик преди да достигне клиента.

Базовият АМГ-ГТ ще разполага с 462к.с./600Нм мощност. Ако решите да изберете модификацията С, то стойностите ще се променят на 510к.с./650Нм. "С" модификацията на колата е по-спортна. Тя разполага с електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване, за разлика от класическия механичен на основният модел. Другата основна разлика между двете АМГ-ГТ-та е окачването. При С модификацията то е електронно контролирано. Третата особеност е размерът на спирачките. При С те са 390/360, докато при не С са 360/360мм на преден/заден мост. Все пак можете да поръчате карбон-керамични спирачни дискове, като допълнителна екстра, които са с размери от 402/360мм.

Скоростната кутия е 7-степенна с два съединителя и възможност за ръчна смяна на предавките чрез лостчета на волана. Тя е монтирана на задният мост на автомобила, като така се постига разпределение на тежестта в съотношение 53:47 в полза на предницата.

Каросерията на АМГ-ГТ е създадена от няколко различни метала, с цел минимизиране на теглото. Дори част от нея е изработена от магнезий. АМГ-ГТ тежи 1540кг. за базовата версия и 1570кг. за С модификацията. Това е сухото тегло на автомобила. С пълен резервоар и водач стойностите са 1615 и 1645.

Ускорението от 0 до 100км/ч се осъществява за 3.8 секунди, а максималната скорост на АМГ-ГТ е 310км/ч.

Любопитно при АМГ-ГТ С е ползването на активно окачаване за двигателя и трансмисията. Допълнителната екстра контролира твърдостта на връзката между двигател/трансмисия и шасито, с което предоставя спортна или комфортна возия в зависимост от ситуацията.

Багажникът на АМГ-ГТ е с обем от 350 литра.