Манията по пикапите у нас затихна. Отмина времето, когато беше модерно да е управляват автомобили, като Мицубиши Л200 и Нисан Навара. Сега ентусиастите на този тип превозни средства се доверяват на Тойота Тундра, Форд Ф-сериите или на Фолксваген Амарок.
В заводският си вариант возилото на Фолксваген се продава с 2-литров, дизелов двигател, с който не се постигат кой знае какви скорости или възможности.
На помощ идва тунинг фирмата MTM. Вместо двулитровият агрегат немците поставят 4.2-литров такъв - също дизелов, който след лек тунинг разполага с 410к.с. и 930Нм мощност. Сила достатъчна за максимална скорост от 222км/ч и ускорение до 100км/ч в рамките на 6 секунди.
За подобряване стабилността на така засиленият Амарок, задните листови ресори са подменени с въздушни такива.
Последният щрих на тунинга са 22-цолови джанти.