Новото поколение на Focus ST се различава по два съществени фактора от предшественика си. Първо, автомобила е построен на изцяло нова платформа, която ще е обща за всички световни пазари. Второ, двигателя вече не е 2,5-литров зает от Volvo, а нова разработка с обем от 2,0 литра и мощност от 250кс/360Нм.
Силата на агрегата се предава на предните колела през 6-степенна скоростна кутия.
Както подобава на спортен модел, външният вид на колата е по-агресивен спрямо стандартният Focus. Колата разполага със спойлер на задната врата, големи 19-цолови джанти, както и голям сдвоен ауспух.
Спортната тематика продължава и в кабината на Focus ST, където най-голямо впечатление правят седалките марка Recaro, тапицирани в кожа и контрастен плат. Друг впечатляващ елемент е отделната конзолка с уреди, показващи налягането на турбокомпресора, налягането на маслото и температурата му.
Единственото, което ни остава е да почакаме и да видим дали Focus ST ще успее да детронира Рено Меган като пръв сред бързите хечбеци.
Комюнике: тук
Галерия: тук
Няма коментари:
Публикуване на коментар