
Комфорта, предоставен от колата произлиза от подобреното окачване и усилията на инжинерите към намаляване на шумовете в купето. Колата ще се продава с два вида окачване, които се различават само по предния мост. Стандартно 508 излиза от завода с Макферсон окачване, но може да поръчате GT изпълнение на колата с двойни А носачи. Отзад машината седи на multi-arm окачване - каквото и да значи това :D. Управлението на предните колела се извършва, чрез електрохидравлична рейка с променливо съпротивление.
Откъм интериор автомобила може да се похвали с 4-зонен климатроник, цветна навигация, аудиосистема JBL и цветен хед-ъп дисплей. Към практичните особености на модела отнасяме багажният обем от 545л (седан) и 660л(комби). След свалянето на задните седалки числата нарастват до 1581 и 1865л.
Пежо 508 се предлага с 5 дизелови двигателя с обем от 1,6 до 2,2 литра и мощности от112 до 204кс. Най-малкият дизелов агрегат дава комбиниран разход на гориво от 4,8л/100км. От 2012-а година модела ще се предлага и в хибридна версия - комбинация от 2-литров дизел и малък електромотор(47кс) на задната ос.
Бензиновите агрегати са два с обем от 1,6 литра, екипирани с турбокомпресор и мощности от 120 и 160кс.
Комюнике: тук
Галерия: тук
Няма коментари:
Публикуване на коментар