Concorso d'Eleganza Villa d'Este е може би най-важното събитие в европейският свят на историческите автомобили. Ежегодният конкурс датира от 1929г и събира едни от най-добрите екземпляри на класическите автомобили, разпределени в различни класове.
Тази година събитието, ораганизирано около езерото Комо, бе озарено от присъствието на четири уникални Bugatti Veyron 16/4 и един Aston Martin One-77 в класа на концептуалните автомобили.
Bugatti продължава честванията по случай своята стогидишнина, започнати с модела Bleu Centenaire показан на автосалона в Женева. Четирите специално разработени автомобила имат за цел да ни припомнят успехите на марката в мотоспорта.
Името на синият Veyron е Jean-Pierre Wimille. Френският състезател печели 15 гранд-при състезание в периода 1932-1945 с автомобили на Bugatti. Измежду тези първи позиции две са на Лъо Ман (1937 и 1939г.)
Червеният автомобил се нарича Achille Varzi. Първите стпъки на този италианец в мотоспорта са мотоциклетни състезания. През 1928, обаче, господин Варци преминава в автомобилният спорт с Bugatti type 35. През следващите 10 години от кариерата си той е основният конкурент на небезизвестният Tazio Nuvolari.
Боядисаният в british racing green Veyron носи името на Malcolm Campbell. Преди да се съсредоточи върху поставянето на рекорди за скорост по вода и суша, англичанинът се състезава в гранд при надпревари с автомобили на Bugatti. Освен това той е и един от млакото хора поставили рекорд за скорост и доживели прилични старини. Malcolm Campbell почива на 63 гидини от инфаркт.
Четвъртият специален Veyron е кръстен на Hermann zu Leiningen. Германецът е известен не само с титлата си на принц, а и с победите си в мотоспорта. От 1927 до 1935 Hermann Prince of Leininge постига множество победи в Hillclimb състезания, основно с автомобили на Bugatti.
Освен екземплярите на Bugatti , на Concorso d'Eleganza Villa d'Este видяхме и първият изцяло сглобен Aston Martin ONE-77. Именно този автомобил спечели първа наградата на конкурса в класа „концептуални автомобили и прототипи”.
Aston Martin ONE-77 е суперспортен автомобил разполагащ с 710к.с., вградени в монокок шаси от карбон и каросерия от ръчно оформен алуминий. С такава мощност автомобилът с лекота ще мине границата от 300 км/ч.
Предложението на английският производител е по-скоро ГТ автомобил, отколкото пистова машина, легално движеща се по обикновените улици. Това го поставя рамо до рамо с чудовищният Bugatti Veyron.
Автомомбилите с марка Aston Martin винаги са се отличавали с типичната английска изисканост. Техните коли са еталон за елегантен дизайн и изключителен комфорт в купето. В продължение на тази традиция интериорът на One-77 е шедъовър от кожа, карбон и метал. За съжаление не мога да кажа същото за външният вид на колата. Според мен раздувките на калниците и въздухозаборниците прекалено силно нарушават силуета на автомобила и го отдалечават от прекрасният DBS. Голямата мощност и аеродинамичните изискваия доминират над красотата и външният вид.
Тези дребни забележки едва ли ще отблъснат потенциалните купувачи на крайно ограничените 77 бройки от автомобила. Ваш за 1млн паунда.
Галерия : Aston Martin One-77, http://www.supercars.net/Gallery?cmd=viewCarGallery&carID=4220&pgID=1, Concorso d’Eleganza Villa d’Este, Concorso d'Eleganza Villa d'Este by Dirk de Jager and Nicolas Jeannier
Тази година събитието, ораганизирано около езерото Комо, бе озарено от присъствието на четири уникални Bugatti Veyron 16/4 и един Aston Martin One-77 в класа на концептуалните автомобили.
Bugatti продължава честванията по случай своята стогидишнина, започнати с модела Bleu Centenaire показан на автосалона в Женева. Четирите специално разработени автомобила имат за цел да ни припомнят успехите на марката в мотоспорта.
Името на синият Veyron е Jean-Pierre Wimille. Френският състезател печели 15 гранд-при състезание в периода 1932-1945 с автомобили на Bugatti. Измежду тези първи позиции две са на Лъо Ман (1937 и 1939г.)
Червеният автомобил се нарича Achille Varzi. Първите стпъки на този италианец в мотоспорта са мотоциклетни състезания. През 1928, обаче, господин Варци преминава в автомобилният спорт с Bugatti type 35. През следващите 10 години от кариерата си той е основният конкурент на небезизвестният Tazio Nuvolari.
Боядисаният в british racing green Veyron носи името на Malcolm Campbell. Преди да се съсредоточи върху поставянето на рекорди за скорост по вода и суша, англичанинът се състезава в гранд при надпревари с автомобили на Bugatti. Освен това той е и един от млакото хора поставили рекорд за скорост и доживели прилични старини. Malcolm Campbell почива на 63 гидини от инфаркт.
Четвъртият специален Veyron е кръстен на Hermann zu Leiningen. Германецът е известен не само с титлата си на принц, а и с победите си в мотоспорта. От 1927 до 1935 Hermann Prince of Leininge постига множество победи в Hillclimb състезания, основно с автомобили на Bugatti.
Освен екземплярите на Bugatti , на Concorso d'Eleganza Villa d'Este видяхме и първият изцяло сглобен Aston Martin ONE-77. Именно този автомобил спечели първа наградата на конкурса в класа „концептуални автомобили и прототипи”.
Aston Martin ONE-77 е суперспортен автомобил разполагащ с 710к.с., вградени в монокок шаси от карбон и каросерия от ръчно оформен алуминий. С такава мощност автомобилът с лекота ще мине границата от 300 км/ч.
Предложението на английският производител е по-скоро ГТ автомобил, отколкото пистова машина, легално движеща се по обикновените улици. Това го поставя рамо до рамо с чудовищният Bugatti Veyron.
Автомомбилите с марка Aston Martin винаги са се отличавали с типичната английска изисканост. Техните коли са еталон за елегантен дизайн и изключителен комфорт в купето. В продължение на тази традиция интериорът на One-77 е шедъовър от кожа, карбон и метал. За съжаление не мога да кажа същото за външният вид на колата. Според мен раздувките на калниците и въздухозаборниците прекалено силно нарушават силуета на автомобила и го отдалечават от прекрасният DBS. Голямата мощност и аеродинамичните изискваия доминират над красотата и външният вид.
Тези дребни забележки едва ли ще отблъснат потенциалните купувачи на крайно ограничените 77 бройки от автомобила. Ваш за 1млн паунда.
Галерия : Aston Martin One-77, http://www.supercars.net/Gallery?cmd=viewCarGallery&carID=4220&pgID=1, Concorso d’Eleganza Villa d’Este, Concorso d'Eleganza Villa d'Este by Dirk de Jager and Nicolas Jeannier