Десетото поколение на популярният компактен автомобил на Опел, трябваше да дочака своята премиера на автосалона във Франкфурт, но уви. След изтичането на официалните снимки в интернет от компанията оповестиха информацията за модела. Дали публикуването на снимките е и било инцидентно или от Опел се надяват на бързи продажби, няма особено значение.
Дизайна на новата Астра следва стилът, наложен от европейският автомобил на годината – Insignia. Темата, „крила и остриета” постигнала успех в Insignia е доразвита и напасната към по-малкият автомобил. От снимките се вижда, че дизайнерите са наблегнали повече на крилата, отколкото на остриетата. Новият автомобил има по-мек вид в сравнение с по-големият си брат.
Приликите между 10-тата Астра и Insignia не приключват само с външният вид. Голяма част от технологиите от по-големият автомобил са пренесени в малкият хечбек. Астрата разполага с адаптивно окачване, което може да се настройва от водача в режим standart, sport или tour. Освен mechatron окачването, както го наричат от Опел, фирмата въвежда още технологии от средният в малкият клас – адаптивни светлини с променлива сила на светене и камера, която разпознава пътните знаци.
Автомобилът ще се предлага с 4 дизелови и 4 бензинови двигателя. Дизелите са с мощност от 95 до 130кс , а бензиновите от 100 до 180кс. Всички двигатели отговарят на Евро5 стандарта за изгорели газове. Дано да има и OPC версия на автомобила.
Видео на автомобила, можете да видите ТУК
Дизайна на новата Астра следва стилът, наложен от европейският автомобил на годината – Insignia. Темата, „крила и остриета” постигнала успех в Insignia е доразвита и напасната към по-малкият автомобил. От снимките се вижда, че дизайнерите са наблегнали повече на крилата, отколкото на остриетата. Новият автомобил има по-мек вид в сравнение с по-големият си брат.
Приликите между 10-тата Астра и Insignia не приключват само с външният вид. Голяма част от технологиите от по-големият автомобил са пренесени в малкият хечбек. Астрата разполага с адаптивно окачване, което може да се настройва от водача в режим standart, sport или tour. Освен mechatron окачването, както го наричат от Опел, фирмата въвежда още технологии от средният в малкият клас – адаптивни светлини с променлива сила на светене и камера, която разпознава пътните знаци.
Автомобилът ще се предлага с 4 дизелови и 4 бензинови двигателя. Дизелите са с мощност от 95 до 130кс , а бензиновите от 100 до 180кс. Всички двигатели отговарят на Евро5 стандарта за изгорели газове. Дано да има и OPC версия на автомобила.
Видео на автомобила, можете да видите ТУК