You can specify the following variables: width // int (size in pixels) height // int (size in pixels) theme // string: ("light" or "dark" or "white") pub-name // string (max length: 16 chars) pub-id // string (use your pub id; example: ca-pub-1234567890) ALX's auto news: Макларън 675 ЛТ

28 февруари 2015

Макларън 675 ЛТ



След 12Ц и 650С, поредната и последна модификация на шосейният модел на Макларън се казва 675 ЛТ. Както се досещате, автомобилът разполага с 675к.с.




За разлика от 12Ц и 650С, 675 ЛТ няма да се предлага във вариант със сгъваем покрив. Купе каросерията е единствената, която можете да закупите.

Да започнем с двигателя. 3.8-литровият V8 е модифициран, като 50% от частите са променени. Нови са двата турбокомпресора, разпределителните валове, колекторите на ауспуховата система и др. Резултатът е 675к.с. при 7100 об/мин и 700Нм въртящ момент.

Както и при предишните модели, скоростната кутия е 7-степенна с два съединителя. 675 ускорява до 100км/ч за 2.9 секунди, а максималната скорост е 330км/ч.

Освен повече мощност 675 ЛТ се различава от предшествениците си и по своето тегло. Благодарение на обилно ползване на карбонови влакна за направата на каросерията и интериора, 675 има сухо тегло от 1230кг. Това е с около 100кг. по-малко от 650С. Не малка роля за постигане на тази стойност има и премахването на климатика.

А какво означава ЛТ. Това са първите букви на long tail - дълга опашка. По този начин бе наречена последната модификация на състезателния Макларън Ф1. Пренасянето на името върху 675 се дължи на фактът, че задният спойлер на колата е с 50% по-голям от този на 650С. Естествено е изработен от карбонови нишки.