След като партньорството между Пежо и Ред Бул даде положителен резултат на миналогодишното издание на изкачването Пайкс Пийк, двете марки се насочиха към Париж-Дакар. В предстоящата надпревара ще се включи Пежо 2008 ДКР.
За разлика от конкурентите си отборът ще се бори за крайната победа в състезанието с автомобил със задвижване на задните колела, вместо на всичко. Загубата на две задвижващи колела не притеснява французите, тъй като носи определени предимства. С двуколесно задвижване колата е по-лека и правилата на състезанието и позволяват употреба на по-големи гуми, които позволяват корекция на налягането в тях от каросерията. Липсата на задвижване на предните колела води след себе си и смаляване на предният надвес на 2008 ДКР, което е още едно предимство.
Двигателят, който ще задвижва Пежо 2008 ДКР е с обем от 3.2 литра, разпределени в 6 цилиндъра и е разположен в средата на тръбното шаси. Горивото е дизел, а мощността е 340к.с./800Нм. Самият автомобил тежи 1200кг. Зад волана ще застанат Карлос Сайнц, Стефан Петерханзел и Сирил Деспре - имена, които нямат нужда от представяне.
Дали Пежо и Ред Бул ще успеят да спечелят най-популярното оф-роуд състезание в света, предстои да видим. Рали Париж-Дакар ще се проведе между 4-и 17-и Януари 2015-а година.