Toyota TS030H |
Изненадващо за някои, миналата седмица от Пежо обявиха оттеглянето си от състезания със спортни автомобили. По-специално става въпрос за прекратяване на програмата им свързана с надпревари за издръжливост, като 24-те часа на Льо Ман, 12 часа на Сербринг, 24 часа на Спа и т.н. Французите не успяха да отменят доминацията на Ауди в този род състезания, а и продажбите на леките автомобили с френската марка не вървят добре на буксуващия Европейски пазар. Каквито и да са причините липсата на лъвчето може да не се окаже сериозна...
Тойота разработва свой прототип във върховия ЛМП1 клас. Машината е снабдена с 3,4-литров бензинов агрегат и електромотор, който се захранва от кондензатор с капацитет 500kJ. Тъй като автомобила е едва в своята втора седмица на тестове, инжинерите все още не са взели решение за разположение на електромотора. Дали той да задвижва задните или предните колела?
Състезателите, които са избрани да седнат зад волана на новата машина са Alex Wurz, Nicolas Lapierre и Kazuki Nakajima. Първият е бивш състезател от тима на Пежо, а последния е бивш състезател във Формула 1. За вторият даже ме мързи да потърся информация.
Друга новина свързана с надпреварите за издръжливост от последните седмици идва от Англия. По-точно става въпрос за компанията Морган. Английският автомобилен производител обяви партньорство с OAK Racing, които се състезават с болиди Pescarolo в клас ЛМП2. По време на предстоящият сезон въпросните машини ще се появят с логото и марката Морган по трасетата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар