Стандартната модификация на Шкода Октавия РС използва 4-цилиндров ТСИ двигател с 200кс/281Нм мощност. Тунинг варианта на Motoren&Technic East разполага с 451кс/612Нм, при 1.6 бара налягане на турбокомпресора. С такава мощност лесно бихме си помислили, че немците са сложили 5-цилиндровия ВАГ мотор в колата. Но не е така.
Промените по стандартния агрегат се изразяват в нов турбокомпресор (GArett GT30), ауспухова система с диаметър 76мм, нов съединител Sachs, по-големи дюзи и 375-милиметрови спирачни дискове с 8-бутални апарати Брембо.
Допълнителна информация тук.
Промените по стандартния агрегат се изразяват в нов турбокомпресор (GArett GT30), ауспухова система с диаметър 76мм, нов съединител Sachs, по-големи дюзи и 375-милиметрови спирачни дискове с 8-бутални апарати Брембо.
Допълнителна информация тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар