Новото поколение на спортната лимузина Ауди А6 е вече факт. С базова цена от 38500€ в Германия, без такси, машината е в близост до основните си конкуренти БМВ 5 и Мерцедес Е по този параметър.
Возилото е с дължина от 4,92м. и има обем на багажника от 530литра(седан). Като стандартно оборудване има 2-зонов климатроник, 6 въздушни възглавници, 6,5-инчов дисплей, система за следене налягането на гумите и др. Като допълнителни екстри могат да се поръчат голям набор от електронни помощници, които са ни познати от А7 и А8, както и система за задвижване на четирите колела и въздушно окачване.Познатите ни от други модели на марката светодиодни предни светлини също са допълнителна екстра. Към този момент А6 се предлага с 2 бензинови и 3 дизелови двигателя. Бензиновите са с обеми от 2.8 и 3 литра с директно впръскване на горивото. Мощностите им са 204 и 300к.с. По-силният 3-литров V6 мотор е с добавен механичен компресор. С 211кс. може да се похвали 2-литровият TFSI с турбокомпресорно пълнене, който ще се монтира заедно с електромотор с мощност 45к.с. в бъдещия A6 Hybrid. Независимо от модерните технологии, най-нисък разход на гориво, 4.9л/100км, постига 2-литровият дизел с мощност 177к.с. Неговият по-голям брат е 3-литровият мотор с мощност в два варианта- 204 и 245к.с.Вероятно през пролетта на 2011-а година ще дебютират и S6/RS6 вариантите на модела.
Комюнике: тук. Снимки: тук.
Возилото е с дължина от 4,92м. и има обем на багажника от 530литра(седан). Като стандартно оборудване има 2-зонов климатроник, 6 въздушни възглавници, 6,5-инчов дисплей, система за следене налягането на гумите и др. Като допълнителни екстри могат да се поръчат голям набор от електронни помощници, които са ни познати от А7 и А8, както и система за задвижване на четирите колела и въздушно окачване.Познатите ни от други модели на марката светодиодни предни светлини също са допълнителна екстра. Към този момент А6 се предлага с 2 бензинови и 3 дизелови двигателя. Бензиновите са с обеми от 2.8 и 3 литра с директно впръскване на горивото. Мощностите им са 204 и 300к.с. По-силният 3-литров V6 мотор е с добавен механичен компресор. С 211кс. може да се похвали 2-литровият TFSI с турбокомпресорно пълнене, който ще се монтира заедно с електромотор с мощност 45к.с. в бъдещия A6 Hybrid. Независимо от модерните технологии, най-нисък разход на гориво, 4.9л/100км, постига 2-литровият дизел с мощност 177к.с. Неговият по-голям брат е 3-литровият мотор с мощност в два варианта- 204 и 245к.с.Вероятно през пролетта на 2011-а година ще дебютират и S6/RS6 вариантите на модела.
Комюнике: тук. Снимки: тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар