Петата генерация на американското пони Ford Mustang срещна силна конкуренция в лицето на Chevrolet Camaro и Dodge Challenger. Битката на преродените muscle коли за сърцата на автомобилните ентусиасти се води най-вече чрез абревиатурите GT500, SS и SRT8.
За моделнат а 2011-а година инжинерите от Special Vehicle Team на Ford са подготвили няколко промени по колата носеща името на Carol Shelby. Основната модификация по автомобила се състои в премахването на чугуненият блок на двигателя и замяната му с алуминиев такъв. Ползата от промяната се състои в намаляване на теглото на автомобила с 46кг. в сравнение с текущата модификация на Mustang GT500. Заедно с олекотяването новият задвижващ агрегат получава 10к.с. в повече. С това мощността от 5,4-литровият двигател достига 550к.с. и 691Нм въртящ момент. Подобренията по колата би трябвало да са достатъчни за ускорение до 100км/ч в рамките на 4 секунди.
Освен пониженото тегло, новата електрическа кормилна система ще работи за по-доброто управление на американското пони.
Към новият си Mustang клиентите могат да поръчат и Performance пакет, състоящ се от по-твърди и по-ниски пружини (-8 и -11мм), по-леки джанти, по-къс диференциал(3.73) и 'арни гуми - Goodyer Eagle F1 SuperCar G:2.
С малко повече късмет и по-малко икономическа криза, вероятно ще се намери някой българин, който да закупи колата. Току виж сме я засякли по родните улици.
Комюнике тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар