С нарастване на спекулациите относно следващото поколение на Нисан ГТ-Р, все повече и повече се приближаваме към последните години от живота на текущия Р35. Време за усъвършенствани варианти. Нисан ГТ-Р Нисмо вероятно ще остане като най-мощния вариант на колата. До появата на следващата генерация естествено. Използвайки малко технологии от състезателния ГТ-Р ГТ3 инжинерите от Нисмо са преработили стандартният ГТ-Р в нещо по-специално.
От споменатата състезателна кола са взети турбокомпресорите. Те са по-големи от стандартните за модела. Монтажът им към 3.8-литровият, 6-цилиндров двигател води до мощност от 600к.с. / 652Нм. Скоростната кутия си остава 6-степенна с два съединителя.
Нисмо ГТ-Р може да се похвали и с ново окачване. Пружините и амортисьорите са Бищайн, а задницата носи нова реактивна щанга.
Външният вид на колата се отличава с нови предни и задни брони, странични престилки и заден спойлер. Аеродинамичните промени по колата водят до създаване на притискателна сила в размер от 100кг. при 300км/ч. В същото време коефициентът на въздушно съпротивление не се е променил в сравнение със стандартният Р35 и остава 0.26.
С представянето на Нисмо ГТ-Р от Нисан оповестиха и промените, които ще присъстват във всички новопроизведени ГТ-Ри. Като цяло настройките на окачването на колата са променени, ползват се други гуми марка Дънлоп и фаровете вече ще са светодиодни.