You can specify the following variables: width // int (size in pixels) height // int (size in pixels) theme // string: ("light" or "dark" or "white") pub-name // string (max length: 16 chars) pub-id // string (use your pub id; example: ca-pub-1234567890) ALX's auto news: Porsche 911 Turbo

03 май 2013

Porsche 911 Turbo

Новата серия модели 911 на Порше правят своя дебют в юбилейната за линията 50-годишнина. Половин век 911 е синоним за качествен спортен автомобил и най-хубавото е че с времето става все по-добър.
Порше 911 Турбо, както подсказва името, разполага с двигател с турбонагнетяване на въздуха. 3,8-литровият хоризонтален 6-цилиндров, бензинов двигател използва два турбокомпресора за постигане на мощност от 520к.с./660Нм. Турбо С вариантът на 911 разполага с 40 повече и от двата показателя. Скоростната кутия е 7-степенна с 2 съединителя. Ускорението на до 100км/ч е 3.2/ 3.3 секунди.
Задвижването на Порше 911 Турбо е на четирите колела. Подобно на ГТ3 модела и тук имаме активно завиващи задни колела. Новост за модела е активната аеродинамика. В предната част на колата има активно крило, което се задвижва чрез пневматика. Спойлерът има 3 позиции - прибрано, изнесено и напълно изнесено. Предният елемент работи в унисон с подвижното задно крило, което също се мести в 3 позиции.
Ако изберете да поръчате Турбо С вариантът на колата, освен повече мощносто получавате и повече стандартно оборудване. По-специално това са карбон-керамични спирачки, активни реактивни щанги и активно окачване (лапи) за двигателя.
Цената на Порше Турбо С е около 180 000$. Нормалното турбо е около 149 000$, но и двете са доста повече от Нисан ГТ-Р, който започва от 97 000$ и предлага подобни характеристики.