Високооборотен 10-цилиндров двигател - наличен.
Два ASA T-136 механични компресора - налични.
Един брой голям и тежък SUV - за жалост и той е в наличност.
Не мога да си обясня защо хората от G-POWER са решили да поставят най-мощният си за момента двигател в нещо, което е далеч от спортен автомобил. Въпреки моят скептицизъм към идеята, X6 TYPHOON RS е автомобил, който може да поръчате.
Петлитровият 10-цилиндров двигател намиращ се в едно стандартно в едно BMW M5 (e60) е модифициран с два механични компресора на производителя ASA. Освен това работният обем на мотора е увеличен до 5,5 литра с помощта на специално изработен колянов вал. След препрограмиране на ECU-то и една титаниева ауспухова система, резултатът е 900к.с./870Nm мощност.
За разлика от едно стандартно X6M тук скоростната кутия е 6-степенна ръчна, а задвижващите колела са само задните. В резултат на премахването на системата 4x4 машината на G-POWER е с около 150кг по-лека от стандартната. Това прави около 2265кг. Всичката тази маса може да ускори до 100км/ч за 4,2 секунди, а до 200км/ч за 13.
От G-POWER възнамеряват да направят само 5 бройки X6 TYPHOON RS.
Няма коментари:
Публикуване на коментар