Най-мощният вариант на компактното френско купе ще се появи официално на автосалона във Франкфурт през Септември, но данните за колата вече са ясни. РЦЗ Р разполага с по-мощен двигател и преоткрит спортен характер.
1,6-литровият двигател, познат ни от стандартния модел, е променен и вече разполага с мощност от 270к.с./ 330Нм. Основната промяна са кованите бутала Mahle, които променят нивото на компресия до 9,2:1. Двигателната сила се предава към предните колела чрез 6-степенна механична скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване тип Торсен.
Както подобава на спортен автомобил спирачките са големи – цели 380мм в диаметър. Самите апарати са четирибутални. Пежо РЦЗ Р тежи 1280к.г., което е 17 по-малко от стандартната модификация на колата. Ускорението от 0 до 100км/ч се осъществява за 5,9 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250км/ч.
Естествено окачването на колата е променено с цел подобряване на спортното усещане, при управление. РЦЗ Р разполага с по-твърда настройка на своите пружини и амортисьори, както и с по-дебела предна реактивна щанга.