Посочваме най-интересното от света на автомобилите, което се случи през отиващата си 2014-а година.
В класа на спортните автомобили бяхме свидетели на нови попълнения от Макларън и Ламборгини. Английската компания обнови своя МП4-12Ц и го нарече 650С. Ламборгини пенсионира застаряващото Галардо и на негово място постави Хуракан. Лидерът в този клас автмобили - Ферари 458 Италия също получи подобрения, под формата на нови моделни варианти за колата. Но все пак, най-интересното от скачащото конче през изминалата година бе Калифорния Т. Автомобилът е задвижван от двигател с турбонагнетяване и е предшественик на бъдеще, в което всички останали модели от Маранело ще ползват принудително пълнене.
През отминалата вече 2013-а година станахме свидетели на появата на нови суперавтомобили от марките Макларън, Ферари и Порше. През тази година Макларън и Ферари представиха пистови варианти на своите върхови постижения - Макларън П1 ГТР и Ферари ФХХ К.
Въпреки усилията на именитите марки, автомобилът, който ясно се отличава измежду всички останали със своите технологии и възможности е само един. Това е Кьонихсег ONE:1. Със своите 1360к.с. и 1360к.г. той е гвоздеят в автомобилната 2014-а година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар