Седан и комби. |
Фейслифтът на Е-класата промени дизайнa на предницата на колата. Четирите отделни фара бяха обединени. Сега фаровете са два, като разделението помежду им се дължи на формата на диодните светлини. По-вълнуващата част от промяната в колата е под капака. Е63 АМГ получава задвижване на четирите колела.
Системата разпределя задвижващата сила в съотношение 33:67 (предни : задни колела). По-големият процент към задницата обещава запазване на спортното усещане при шофиране. Ако изберете пакетът оборудване С, то задният диференциал на автомобила ще е с механично ограничено приплъзване.
Освен подобрен диференциал изпълнението С добавя и повече мощност. Стандартното изпълнение на Е63 АМГ от тази година ще разполага с 557к.с. и 720Нм. При версията С тези числа са 585 и 800.
Окачването не зависи от изпълнението на колата и е въздушно отзад и със стандартни пружини и амортисъори отпред. Скоростната кутия е 7-степенна.
Всички промени по двигателя и новото 4-колесно задвижване са приложими и към модела ЦЛС и във варианта шутинг брейк.
Няма коментари:
Публикуване на коментар