След като групата Пежо-Ситроен придоби Опел в през 2017 година се надяваме конкуренцията на Европейският пазар на достъпни автомобили да се засили. Фиат и Ланчия са мъртви марки, а предложенията на Фолксваген/Сеат/Шкода и Рено/Нисан/Дачия понякога са еднообразни.
Обновеното Пежо 208 е с дължина от 4055мм, междуосие от 2540мм, следа от 1500мм и има багажник от 210/265 литра. В зависимост от двигател и оборудване малкото лъвче тежи от 1023 до 1165кг. Електрическата версия е 1455кг.
За радост на клиентите в големите градове и тези, които ще спасяват света от себе си, Пежо 208 ще се предлага в изцяло електрически вариант - с двигател от 100кВ/260Нм. С едно зареждане на акумулаторите, автомобилът би следвало да измине поне 340км.
Традиционното задвижване е поверено на 1.2-литров бензин с мощност от 75, 100 или 130к.с. и 1.5-литров дизел с мощност от 100к.с. Бензиновият двигател ще се предлага с механични 5- и 6 степенни скоростни кутии, както и 8-степенен автоматик. Дизеловият двигател ще се предлага само с 6 степенна ръчна предавателна кутия.
С най-високо ниво на оборудване и 8-степенна автоматична скоростна кутия, малката кола може да се похвали с достатъчно електронни джаджи, които да Ви позволят да си ровичкате в телефоните още повече, в сравнение с досега. Такива са адаптивен автопилот, автоматично паркиране, разпознаване на пътни знаци, следене за напускане на пътната лента, следене на така наречената мъртва точка.
Видео: Youtube.
Моля подкрепете страницата, използвайки бутонът “Donate”. Всеки жест е високо ценен.