Свикнали сме, малките автомобилни производители, като Кьонихсег и Пагани да се концентрират само върху един модел. Обяснимо, в предвид ръчната изработка на автомобилите. Странно но самите производители опровергаха тази наша представа. Първо Пагани, а сега и Кьонихсег се заема с паралелно производство на втори модел.
Регера ще се произведе в 80 екземпляра редом с последната модификиация на Агера - РС.
Двигателят на Регера е 5-литров с два турбокомпресора. Мощността при захранване с 92-октанов бензин е 1100к.с. при 7800об/мин и 1000Нм въртящ момент от 2700 до 6170об/мин. Дотук всичко е нормално.
Новостите идват от това което е зад двигателя - не е скоростна кутия. Към коляновия вал на двигателя е закачен електромотор с мощност от 300Нм. Още два има на всяко от задните колела. Те са по 260Нм.
Силата на двигателя се предава директно на задните колела. Общият въртящ момент от двигателя и електрическите колела е достатъчен да задвижи Регера до 400км/ч без необходимостта от предавки.
Освен липсата на традиционна скоростна кутия, Регера може да се похвали и с любопитна хидравлика. Освен за повдигане на окачването и втвърдяване тампоните на двигателя и скоростната кутия, тя се ползва и за отваряне на вратите и задния капак на колата. Така ще можете да ги отваряте/затваряте с дистанционното на колата. То в случая е вашият умен клетъчен телефон.
Регера е замислен, като луксозен и комфортен вариант на Агера. Автомобилът тежи 1420кг. (1628 с всички течности) и разполага с повече шумоизолация и екстри за комфорт на водача и неговия спътник.