Последният Вейрон е със сериен номер 450. Краят на производството за Вейрон е добра новина, тъй като отваря пространство за въвеждане на нов модел от марката. Накратко ще си припомним историята на Бугати Вейрон и неговите постижения.
През 1998-а година Фолксваген закупува правата върху марката Бугати и започва работа. След показване на два прототипа тип ГТ купе, през 1999 на бял свят се появява Chiron. Прототипът бегло наподобява серийният автомобил и се смята за негов предшественик.
След няколко промени по дизайна колата е одобрена за производство. Решението се взима през 2001-а година. Първите автомобили слизат от поточната линия във Франция през 2005-а година.
Отличителната черта на модела са неговите показатели. Максимална скорост от 407 км/ч и ускорение до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди. За постигане на тези цели, Вейрон разполага с 1001к.с. Друга особеност на автомобила, е че при тези скорости усещането в автомобила не е плашещо. Сякаш автомобила се справя с лекота.
За разлика от останалите супер автомобили, които усилват пулса и размекват колената, Вейрон предизвиква зяпване и възхищение пред инженерното постижение.
През 2008-а година моделът загуби своя покрив.
През 2010-а година бе представен моделът Супер Спорт с 1200к.с. и максимална скорост от 431км/ч. Рекордните 431км/ч не могат да се достигнат от стандартните модели, тъй като серийните автомобили са ограничени до 415км/ч. Тази особеност се ползва, като аргумент против рекорда на Вейрон от Джон Хенеси в полза на неговото Venomg GT. Също така рекордът на Вейрон е поставен на частната писта на Фолксваген, която не е достъпна за нейните конкуренти. Така или иначе постижението не е премахнато от книгата Гинес.
През 2012-а година и откритият Вейрон получи двигател от 1200к.с. с което се превърна в най-бързият открит автомобил на планетата.
От 450-те Вейрона, 300 са купета. 30 от тях са СуперСпорт, а от тях 5 са World Record Edition. От останалите 150 кабриолета, 50 са Гранд Спорт Витес. 30 са разпределени в различни специални серии, в памет на исторически важни за марката имена.