Порше Бокстър и Кайман се прежърнаха в любими модели на много почитатели на марката. Средноразположеният двигател на модела, заедно със сравнително ниското тегло, предоставят на автомобила спортен характер. Кайман ГТ4 доразвива стандартния модел и подсилва добрите му страни.
Средноразположеният двигател на ГТ4 е взет на заем от модела 911 С. Шестцилиндровият боксер е с обем от 3.8 литра и има мощност от 385к.с./420Нм. Максималната скорост на въртене на мотора е 7400 об/мин.
Окачването на ГТ4 идва от по-големият брат - ГТ3. Амортисъорите, спирачките (380мм), носачите и почти всичко останало по предното окачване са от ГТ3. Само главините са стандартни за разлика от тези с централна гайка на ГТ3. Задното окакчване на ГТ4 е ново и е нагодено да поеме новият двигател.
За разлика от ГТ3 скоростната кутия на ГТ4 е само механияна. Радност за хората, които искат ръчно да сменят предавките на своя автомобил. Скоростната кутия е 6-степенна.
Кайман ГТ4 има сухо тегло от 1340кг. Максималната скорост на колата е 295км/ч, а ускорението до 100 отнема 4.4 секунди.
Разходът на гориво в градски условия е 14.8 литра на 100км.
Цената започва от 85 770 евро.