Битката между Ферари и Макларън за сърцата и джобовете на платежоспособните любители на бързи автомобили ни донесе много динамика в предлагането на двете марки през последните години. Още не сме преглътнали 458 Специале и ето че на бял свят се появи 488 ГТБ.
Ферари 488 ГТБ е очакваната модификация на 458 с нов двигател. Подобно на Калифорния, скачащото конче заменя атмносферния джигател с такъв с принудително пълнене.
4-литровиятя, 8-цилиндров мотор разполага с два турбокомпресора и произвежда 670к.с./760Нм въртящ момент. Стойностите се достигат съответно при 8000 и 3000 об/мин.
Тези високи стойности се предават на задните колела посредством 7-степенна скоростна кутия с два съединителя. Електрониката на колата ограничава мощността на двигателя при ниски предавки, с което предпазва от инциденти.
Външният вид на 488 ГТБ наподобява този на 458, като най-голямата разлика между двата модела може да се види в страните на колата. При 488 въздухозаборниците са по-големи и по-високо разположени в сравниение с 458. Допълнителните модификации по аеродинамиката на 458 са довели до 50% повече притискателна сила при 488, но стойности все още не са обявени.