Не разбирам от офроуд машини и мога само да предполагам за предимствата на повече задвижващи колела. Все пак колкото повече толкова повече. Шест е по-голямо от четири. От друга страна не е нужно да имаш каквито и да било познания за офроуд, за да забележиш, че Г класа с три оси и 6 колела е нещо много вълнуващо и яко.
Г63 АМГ 6 по 6 се води прототип, но най-вероятно ще може да се поръча от хората с много дълбоки джобове. Банковата Ви сметка трябва да има доста нули. Вероятно цената ще е по-висока от тази на СЛС Е.
Машината е сглобена на базата на военен вариант на Г класата, който е на въоражение в Австрия. Дизеловият двигател е заменен с 5,5-литров битурбо V8 с 550к.с., познат ни от други 63 АМГ модели. Скоростната кутия е 7-степенна автоматична. Колата е разполага с 37 цолови колела, които могат да бъдат напомпвани в движение от вграденият компресор.
Може би ще попитате кому е нужен такъв звяр? На арабските шейхове. Изглежда искат да катерят безкрайните си дюни с нещо по-различно от модифицирани Лендкрузъри.
Няма коментари:
Публикуване на коментар