В тежките времена на криза мениджърите се опитват по всякакъв начин да снижат оперативните разходи. Много от тях в началото на кризата прибягнаха до съкращаване на работното време. Уви това поставя под напрежение регулярността на доставките.
Може би това е една от причините, подари които Volkswagen Caddy Racer и Ford Transit SSV са създадени. Двата автомобила всъщност са прототипи и няма да бъдат произвеждани серийно, но въпреки това ще им отделим внимание.
Volkswagen Caddy Racer е състезателен автомобил, който ще се надпреварва в Английските серии Volkswagen Racing Cup. Новата модификация на машината ползва 2,0-литров, бензинов турбодвигател с 270к.с. Мощността се предава на предните колела през 6-степенна механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. Колелата са 18 цола и седят пред 355мм спирачни дискове, които удържат 1300-те кг. тегло на машината. Спортната кола ще дебютира на 25-и този месец на пистата Олтън Парк, където е първият кръг от споменатия едномарков шампионат.
Снимки: тук
Вторият бърз доставчик е Ford Transit SSV. Марката има отколешна традиция да превръща своя доказан ван в бърз пистов автомобил. Предишните прототипи се възползваха от големи двигатели взети назаем от Формула 1. Сега ситуацията не е такава. Под предния капак на Transit къса база е монтиран 3,2-литровия дизелов агрегат от модификацията дълга база. Мощността е 200к.с. и се предава към 6-степенна скоростна кутия. Останалите промени са козметични и включват бодикит и състезателни ивици. Естествено джантите са различни.
Снимки: тук
Може би това е една от причините, подари които Volkswagen Caddy Racer и Ford Transit SSV са създадени. Двата автомобила всъщност са прототипи и няма да бъдат произвеждани серийно, но въпреки това ще им отделим внимание.
Volkswagen Caddy Racer е състезателен автомобил, който ще се надпреварва в Английските серии Volkswagen Racing Cup. Новата модификация на машината ползва 2,0-литров, бензинов турбодвигател с 270к.с. Мощността се предава на предните колела през 6-степенна механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. Колелата са 18 цола и седят пред 355мм спирачни дискове, които удържат 1300-те кг. тегло на машината. Спортната кола ще дебютира на 25-и този месец на пистата Олтън Парк, където е първият кръг от споменатия едномарков шампионат.
Снимки: тук
Вторият бърз доставчик е Ford Transit SSV. Марката има отколешна традиция да превръща своя доказан ван в бърз пистов автомобил. Предишните прототипи се възползваха от големи двигатели взети назаем от Формула 1. Сега ситуацията не е такава. Под предния капак на Transit къса база е монтиран 3,2-литровия дизелов агрегат от модификацията дълга база. Мощността е 200к.с. и се предава към 6-степенна скоростна кутия. Останалите промени са козметични и включват бодикит и състезателни ивици. Естествено джантите са различни.
Снимки: тук
Няма коментари:
Публикуване на коментар